Tuesday, March 27, 2012

Imre, Mireasa pentru fiul meu, o enigma pentru mine

Labels:

Desi, Imre concurent Mireasa pentru fiul meu este o enigma pentru mine. Tin sa mentionez ca am urmarit Nora pentru mama incepand de la sezonul 3. Un concurent, atat de neinteles pentru mine, nu am vazut. In sensul ca m-a uimit cand intors dupa cateva zile la munte, a spus ca s-a regasit si s-a despartit de Bianca.
A venit hotarat sa o cucereasca pe Andreea. Andreea a spus clar astazi in emisiune ca nu exista nici macar cea mai mica sansa sa-l placa. Imre i-a spus in fata ca se minte pe ea. Moment in care, Andreea a ramas "afis". Ea a declarat "m-a depaseste". Sincer, si pe mine ma "depaseste". Adica cu totii stim ca Andreea este o concurenta hotarata si puternica. Daca fata i-a spus in fata ca nu-l place, el de ce nu vrea sa inteleaga acest lucru?
Pentru mine, Imre ramane cel mai de neinteles concurent din sezonul Mireasa pentru fiul meu si toate sezoanele Nora pentru mama.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment