Tuesday, May 22, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 22 mai

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 22 mai
Hai sa vedem ce au mai facut concurentii Mireasa pentru fiul meu. Adrian si Imre au avut un schimb de replici pentru ca Imre i-a spus lui Adrian sa plece din camera fetelor. Sau ma rog, sa nu mai stea pe acel blat care este situat in spatele paturilor fetelor.
Imre crede ca Adrian a dorit sa se certe cu Andreea si de aceea s-a simtit cumva sa intervina pentru a evita un conflict.  Lucrurile devin foarte tensionate in casa Mireasa pentru fiul meu. Andreea si Adrian nu se mai inteleg de deloc, acest lucru fiind vizibil.

Ce parere aveti despre emisiunea Mireasa pentru fiul meu de la ora 10:50. Iata ca a aparut si emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 22 mai de la ora 14:00. Se pare ca concurentii au primit din nou daruri din partea fanilor, atat ca doamna Mirela nu le mai prezinta ea in direct. Alte discutii, Andreea, Andrada, Adrian, Edina, conflicte in emisiunea de mai jos.




Articole similare:






2 comments:

  1. IN URMA COMPORTAMENTULUI SI A INSULTELOR GROSOLANE FACUTE DE ADRIAN SI MAMA LUI CONCURENTZILOR , DECE NU A FOST ELIMINAT SAU MACAR SANCTZIONAT? NOI CEI CARE NE PIERDEM DIN TIMP SA VA URMARIM VREM EMISIUNI DE BUN SIMTZ EDUCATIVE CU CONC. GEN CATALIN, DIANA, NU PITZIPOANCE ADUNATE DE PE STRADA CA EDINA ,ANDREEA ,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu s-au luat masuri cu Adrian si Marioara,desi comportamentul lor a fost deplorabil,el s-a purtat si se poarta in continuare ca un badaran ,pentru ca Mirela se vede ca il simpatizeaza fiind de aceeasi varsta.Oricum ,nu am intalnit asa specimene ; mincinosi,rai,perversi,falsi,etc.El are un limbaj de maidan ,Jigneste fara rusine,e vulgar si nesimtit.Marioara,e rea pana in maduva oaselor,s-a ingrasat de atata trai bun si e o guraliva.Edina,s-a purtat ca o -----.

      Delete