Wednesday, May 23, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 23 mai

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 23 mai
O emisiune matinala intre fete. In emisiunea de la ora 10:50 s-a anuntat ca se va discuta despre niste neintelegeri dintre doamna Gabriela si doamna Niculina.  Se pare ca doamna Gabriela a fost suparata ca trebuia sa intre prima la machiaj pentru gala Mireasa pentru fiul meu. Celalalte mame trebuiau sa faca dus.
Doamna Gabriela a ridicat putin tonul si doamna Niculina a fost deranjata de acest lucru.
Ramane sa vedem ce se mai intampla in Mireasa pentru fiul meu de la 14:00. Acest subiect este unul destul de pueril, dupa parerea mea.
Mireasa pentru fiul meu de la pranz. S-au continuat discutiile despre miciile neintelegeri dintre doamna Gabriela si doamna Niculina.
Eu cumva le consider copilarii si voi trece peste. Se pare ca, concurentii Mireasa pentru fiul meu au petrecut o seara in club si s-au difuzat imagini. Edina iara a fost necajita si a plans. Mai multe detalii, in imaginile urmatoare.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment