Thursday, June 7, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 7 iunie

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 7 iunie
Pe site-ul oficial s-a uploadat emisiunea de dimineata, insa nu este completa si nici nu cred ca se vor mai pune alte parti. Din pacate, atasez si eu doar imaginile care le avem. S-a vorbit in principal despre sfaturile pe care domnul Costel le-a oferit fiului sau, Adrian. Printre altele, i-a spus ca Dragos este pervers si i-a criticat comportamentul. Doamna Gabriela i-a luat apararea. Vedeti si alte imagini Mireasa pentru fiul meu mai jos. Revin cu emisiunea de la ora 14:00.

Emisiunea de la ora 14:00. Se pare ca pana la urma Andreea, la indemnul familiei sau nu, a considerat ca este bine sa-si ceara scuze de la doamna Marioara, cu care s-a impacat si cu care se intelege foarte bine. Acest gest nu a ramas netaxat de catre unii dintre telespectatori, acuzand-o ca este ipocrita si falsa si i este frica de nominalizare.
In plus, multi considera ca Andreea si-a dat seama ca a pierdut votul Leilor. Alte imagini din emisiunea Mireasa pentru fiul meu, mai jos.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment